torsdag 19 december 2013

Jullov...

Ja om allt går som planerat så ska jag vara lite julledig... Den här fina blomman fick jag idag å en stor korg med smaskigheter... Å så en massa paket till grabbarna men det stod även Katrin på några... LYX! Tack snälla!!
Ernst kom på besök ikväll... I detta kaos så julfixade han som vanligt. Jag hade knappt fått i mig middag eller jo, risgrynsgröt blev det för jag kom hem rätt sent... Ringde på Konsum å bad snällt att få köpa lite mjölk trots att de hunnit stänga, försök med det på Coop forum!
Konsum tog emot mig med öppna armar - därför Skorped!
Barnen fick mat, jag fick mat... Å sist men inte minst - Nils fick ta fram tomtarna. ( jag har inte varit på nåt vidare humör för det på sista tiden, på tok för trött å slut på) Men nu är det slut på tröttheten - pigg piggelin å full fart mot julen!
Nu blir det paket inslagning! Å glögg!

Inga kommentarer: