söndag 1 december 2013

Inköp

Fina fynd... En plåtburk att förvara kakor i... som ett minne från vår resa.
Ann-Sofie och jag letade länge efter ett mått stort nog att använda till havrekex...
Tror att vi hittade tillslut... 
Lego... finns det massor av i Danmark... 
En fin lykta för 20 danska kronor... Billigt!! 
Vaknade rätt tidigt idag, skönt att sova i sin egen säng!!
Juni va nog också glad att vi kom hem... Hon va extra mysig och busig igår - glad katt!! Grabbarna har skött om henne så det har inte gått nån nöd på henne.
Här är några av mina inköp...
Ett mått för att göra havrekex, silverkulor att dekorera kakor med och en fin plåtburk... Jag köpte även en ljuslykta... Tvekade först men den va så jäkla billig, så jag drog till... Tänkte mest på böket att bära.
Grabbarna fick lite lego och farmor två vita små tomtar... Som tack att de haft hand om barnen.
Nu sitter jag och dricker kaffe och äter lussebulle, det är ju första advent!! Så mysigt!  Det kom till och med lite snö igårkväll... Stämningsfullt på alla sätt och vis!

Inga kommentarer: