onsdag 12 september 2012

Fika tajm

När grabbarna kom hem från träningen ville de fika, fika nåt gott... Okej, som den snälla mamma man är så gjorde jag en snabb kaka/paj med Docksta hallon och Tjusarstigs blåbär... Fanns ingen färdig vaniljsås så jag kokade ihop en egen... Kändes lite nyttigare med tanke på bristen av alla E:n God blev den oxå. Farmor kom på fika... Ja, byggarna också.
R och pappisen B fick upp takstolarna med hjälp av en stor gul traktor. Garaget tar form... Själv så ska jag diska en pajform... Ingår i underhållet ;-) och serviceavtalet. Hi hiii.
Imorgon gör jag sista arbetsdagen för veckan... Sen go vänner så är det helg. Då ska jag kanske prova ett spännande vin som jag fick av kollegan idag. Tusen tack för den flaskan... Vilken tur jag har.
Avslutar dagen med P&F - Breaking news... Galna gubbar kan man säga.
Law Law!!

Inga kommentarer: