torsdag 15 mars 2018

Torsdagsstädning





Trodde att jag skulle få se KBs match mot Team Ådalen ikväll - MEN den visades inte på live arena så jag fick hålla till godo med STATS... funkar det också. Samtidigt en bok i örat och städa... jamen då blev ju det också gjort!
KB vann kvällens match och därmed är de seriesegrare i U16 elit 👍👍👍 Nu ska de bara till Karlstad härnäst och vinna lite mera hoppas jag - vilket gäng! Kungelikung!!
-
Tillsammans med min mössa fick jag en hälsning från Tulla-Maja också, kul!
-
Nu har jag ( för några timmar) ett städat hem, en tom diskbänk och en hyggligt tom tvättstuga - "säg den glädje som varar nå länge".
-
Idag va jag in till Synsam och fick mina solglasögon justerade... på några minuter hade killen som tog hand om dem fixat så att de sitter perfekt - WOW vilken service - NOLL KRONOR och ett perfekt resultat!! Jag säger bara SYNSAM ÖRNSKÖLDSVIK 👍Dit går jag nästa gång synens ska testas!
-
Snart hoppas jag hockeyfolket dyker upp. Dagens räddare i nöden är ANNA NÄSSTRÖM som skjutsade Axel till matchen - du är en pärla Anna ❤️TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN. Åh va vi ska skjutsa dina barn den dag du får några... lika bra å lova det här och nu - är det skrivet - är det lovat 😍

Inga kommentarer: