onsdag 28 mars 2018

Snart är det påsk!





Åh vad jag gillar påsken... en trevlig helg som är lång å ledig... fast den här påsken lär mest bestå i packning... (inte alls fokus på min födelsedag?!)
Tror att jag har packningen under kontroll, eller inte alls. Men man får väl rycka in nån charong på Jamaica... ha man inga snygga kläder blir det väl bikini på dagen och room service till middag! Det är nära till sol nu hoppas jag, verkar skapligt varmt i Miami iaf!
Nu ska jag åka till kusin-vitamin å klippa mig! Sen till stan och reda ut våra telefonabonnemang bekymmer... Telia, hoppas att ni kan lösa mina bekymmer... men det är väl det som de är till för! Synd bara att det brukar vara en så lång kö på den där butiken.

1 kommentar:

Telia sa...

Hej!

Jag håller tassarna för att du får ordning på abonnemangen och att kön inte är allt för lång. Vi finns alltid att redo att hjälpa till via kontaktingångarna på hemsidan om du inte vill stå i kö eller på Telia Sveriges facebook som jag länkar nedan!

Hör du av dig till oss ska vi nog se till att få ordning på dina abonnemang. Det är som du skriver det vi finns här för.

Sitter själv och sippar på lite påskmust nu. Glad Påsk!

Med vänlig hälsning

Laura Nyström

Social Media Relations

Telia Sverige