tisdag 20 mars 2018

Tömma aska...





Det går inte bara att elda, man måste bära ut askan också. Nu va det mer än fullt... tömt och putsade rutor... nu brinner det fint igen.
-
Igår såg jag en annons på Fb... en systemkamera med wi-fi överföring... det lät ju smidigt! Men just nu tror jag att det är andra utgifter på agendan. Ett nytt batteri till bilen, en resa och fix inför det... en läskig räkningshög, vissa månader kommer allt på samma gång - tacka vet jag Parksterfakturan... den va på 3 kr.
-
Imorgon ska Nils till Solberg - bäst å börja förbereda hans utrustning... å fika!
-
Axel har prao den här veckan på Konsum... men det blir bara tre dagar för han åker till Karlstad på torsdag... SM Spel i U16.
Jag hänger inte med, Nils har cup i Umeå, så dit får jag åka istället.
Så ser det ut hos oss.

Inga kommentarer: