lördag 16 december 2017

Lördag hos oss!





En lugn morgon! Jag bakade scones och kokade en stor panna kaffe!
Axel och Rickard drog på träning, jag fixade lunch och hade ärenden på Bredbyn... Tur att det finns hjälpsamma vänner runt om i kommunen! Den här gången säger jag stort tack till Maggan Helmersson!! Du är en pärla!
Tittade in hiss Suss på Första Intrycket!! Där får man bra hjälp, snygga kläder och så bjöds det på kaffe också!!
Hann även köpa några grejer på Tidlösa Ting - alltid fina presenter hos Ann-Chatrine!!
De julklappar som inte är köpta än - köp det hos dessa brudar!! Bredbyns svar på Oscar gallerian! Ni vet väl att man kan fika på Tidlösa också, synd att jag hade så bråttom - annars hade jag tagit en kopp å nåt gott till det, tummen upp för café i Bredbyn!
Nu har jag levererat Nils för vidare transport till Sollefteå - match och jag hoppas att KB ger dem på nöten!
Själv ska jag brassa iväg till stan, det vankas mat med jobbet! Men först lite mys med katten och Live Arena.
Jag är baske mig klar med julklapparna - så när som på en grej!

1 kommentar:

Unknown sa...

Självklart hjälper jag till när det funkar 💖 GOD JUL 🎅 och hälsa de dina