söndag 24 december 2017

Dan före...








Städa, tvätta, baka och fixa!!
Japp, jag har hållit på hela dagen... avslutade med renbäddning innan det va dags att hoppa i säng!
Haft en så bra dag... bakade faktiskt pickelakor i stekpannan och det blev riktigt bra!
Vi får väl se om bondbrödet också blev okej... Axel har tingat på en macka med peppar salami och brie till frukost... känns som att det skulle passa även till mig.
Jag har även kokat risgrynsgröt idag - bara att värma till mormor och morfar lunchen! Tror att den blev rätt okej.
Å det bästa av ALLT idag - besök två gånger, av två Anna, först min bästa vän Anna Su och så våran bästa Anna Näs som jag inte sett på evigheter och saknat så!! Kul att ses å så glad jag blev när Annorna tittade in!
Nytt ris i ERNST krukorna... schysst att ha träden inpå knutarna!
God Jul - nu är det faktiskt julafton och vi har både ätit dopp i grytan och spelat bingo ( nästa år köper jag ingen lott, beror ej på att jag vann otroligt mycke - vann ingenting i år heller)

Inga kommentarer: