fredag 29 december 2017

Gurkapucken


Nils är som bekant i Västerås... fick en bild på uppvärmningen imorse... klädd å klar för match 8:30 - KB vinst även där!
Nu längtar jag hem till mitt hus! Känns som evigheter sen vi for i onsdags.
Jag hänger på hotellet, Axel är och äter lunch... sen ska han sova innan det blir dags att möta (läs krossa 👊) Modo... Modocup ska väl ändå vinnas av KB... det hörs väl på namnet, eller? Jag tycker att KB och vinst hänger bra ihop!
Har nyss gullat med Elite personalen om att få behålla rummet lite längre... tusen tack Elite hotell i Örnsköldsvik - No problems! Ett riktigt fint hotell som jag varmt kan rekommendera till besökande! Riktigt fint - här vill jag bo fler gånger!
Hann även få åt mig en kopp kaffe från frukostbuffén - bra för mig 👍

Inga kommentarer: