söndag 1 oktober 2017

Bjästamon!


Idag passade jag på att träna medan Nils oxå tränade... drog upp på mon och sprättade iväg 8,5 km spåret... kanonbra spår, mjukt, och lagom upp å ner... synd bara att min mobil dog efter 3 km... förbannade telefon, 40% ström kvar... kan väl inte ska dö då... är ju inte ens kallt ute... alltså, springa utan musik å utan Runkeeper... kul? NOT... tur att det gick så gött iaf!

Smög in i ett omklädningsrum å duschade, bytte om och hann se Nils träning å lite trevligt hockeymamma surr...
Snabb som blixten - hem å kolla på Axels match... Björklöven -KB... slutade tyvärr med förlust efter förlängning.

Sovning å upp som en lärka imorgon.... fy va jag olängtar efter den här veckan - Varför? Ja, så är det bara - men jag överlever säkert... har en otäck känsla... hoppas INTE att jag har rätt... men oftast stämmer min magkänsla...

Jag får väl se hur det blir med min magkänsla. Har jag tur så blir det inte så farligt av det hela men har jag otur blir det precis som jag befarar...

Inga kommentarer: