tisdag 27 december 2016

Testar julklappen


Fick en schysst Ånge-stryk-mojäng av mamma i julklapp... testade den ikväll och den funkade utmärkt!
---
Förkylningen hänger kvar i kropp å knopp... sprängande bihålor och dunkade huvud... men snart ska det väl gå över får jag hoppas!
---
Dags att hoppa i säng - kan bara konstatera att det finns verkligen en uppsjö av urdåliga filmer. Har försökt att hitta nåt att se... jag är ju ändå ledig imorgon och grabbarna spelar tv-spel med kompisar... men att hitta "den där" filmen... va inte det lättaste må jag säga!
Hade tänkt att försöka komma mig för att se Bron som alla säger är så bra men än har jag inte fastnat... imorgon är det iaf andra avsnittet av fröken Friman, det tycker jag är bra...
---
Imorgon har jag jullov mest hela dagen!

Inga kommentarer: