onsdag 21 december 2016

Snor-full


Snorfull eller full med snor? Jag är iaf riktigt snorig och förkyld... inte nu!! Passar verkligen inte!
---
Paketen är hyggligt klara, så även Axels packning - ska på hockeycamp tills på fredag... dålig tajming kan jag tycka men ni är det som det är!
--- ingen julstämning alls, rörigt och på tok för int om tid. Rummet som skulle vara klart till andra advent ska visst bli färdigt innan fredag... vågar jag tro på det? Maten är inhandlad, bara lite småfix kvar.
--
Ja kan bara säga att INGENTING blev riktigt som jag hade tänkt den här december... tiden räckte liksom inte till!
---
Igår va vi på Fjällräven Center och kollade när Axel spelade U16 DM-final mot Modo... matchen slutade 3-0 men KB jobbade på bra!
---
Nu ska jag försöka tillfriskna, skjutsa Nils på träning... ja just ja, han hade match imorgon också... som sagt, tiden är lite knapp just nu!
Atchjoioo -prosit!

Inga kommentarer: