tisdag 14 oktober 2014

Låg efter...

Jag låg efter i mitt AFÅ, men nu är jag ikapp... Tog alla lådor idag + skåpet där alla baksaker är... Gud så rörigt det kan bli... Men nu är det ordning å reda!!
Annars då?? Jo, jag börjar hämta mig efter helgens sömn minus och nu klyver vi veckan igen...
Farfar har skjutsat Axel på träning idag och imorgon är det min tur. Nisse tränar, Axel ska klippa sig och sen spela match... Så imorgon eftermiddag har vi full huggning. Min lediga dag får bli matlagning för kommande dagar!
Nån som har nåt tips på bra mat som går att frysa och bli lila god microvärmd? Min fantasi på mat är rätt obefintlig just nu. Korvstroganoff, köttfärssås, köttbullar... Tacos ja, va tusan ska man hitta på?? Tror jag gör nå biffar imorgon... Men mer då?
Jag tar tacksamt emot tips!!
---
Ha re gott där ute... Verkar bli kallt inatt!

Inga kommentarer: