tisdag 2 september 2014

På väg till jobbet!

Jag har fin utsikt varje dag till jobbet... Särskilt när solen skiner. Örnsköldsviks hamn är sagolik!!
En härlig dag på jobbet... Så roligt!
Igår efter avslutad arbetsdag drog jag till Nordhallen på inventering. KB har det åtagandet... De gick jättebra, kl 21 va det klart. Då va alla makaroner, sparrisar och nylonstrumpor räknade!

Nu ska jag fundera över vad jag ska packa med mig på resan... Jag ska med jobbet på galej... Eller va det nu är... Vet inte riktigt vad det ska bli men säkert trevligt. Kul att träffa personer jag bara hört rösten på... Men än är det bara tisdagkväll... Dags att tagga upp lite. Har slöat en stund efter en galen eftermiddag. Körde hem, fixade mat, tankade, skjutsade Axel på träning å så hem å handla.
---
Igår fick Nils ta bort sitt gips!!! Jippiii!  Han får fortsätta att hoppa på kryckor några veckor till men sen ska det väl vara läkt och full fart igen. Träningsprogram ska vi oxå göra. Så nu gäller det att få pojken på fötter igen!!
---
Visst är det härligt när solen skiner och det är varmt!! Så Lovely!

Det är också Lovely att se svt Play... Samirs resa... Å han reste till sin barndoms idyll SKORPED!  Spana in det programmet!
Ett jättebra program!
Skorped är alltid i hetluften!

Inga kommentarer: