tisdag 9 september 2014

Livet...

Livet ja... Det är det som pågår hela tiden fast man tänker kanske inte alltid så.

Jag känner mig så sjukt nöjd med allt på nåt konstigt sätt... Trots kaos, stress, tidsbrist och en massa roddande.
De finns en glädje inombords och det tror jag är lösningen på det mesta.

Idag slutade jag lite tidigare... Ja, jag gör det på tisdagar. Rusade hem, kastade på en panna makaroner, stekte på köttbullar - tur att barnen gillar köpta köttbullar... Packade Axels träningsväskan, startade en tvättmaskin, röjde diskbänken, på med diskmaskinen... Hoppade in i bilen och skjutsade Axel till Bjästa, å så hem igen... Mat till Nils... Och så satte jag honom på motionscykeln för att träna benet. Sen ska han på miniorerna som startar idag... Fullt ös... Men som jag skrev, det är väl det som är livet...
Stress med ett leende på läpparna... De måste ju vara positiv stress?!

Nu ska jag packa in lite rena kläder... Medan Nils trampar... Ha re bäst!!

Inga kommentarer: