onsdag 21 maj 2014

Solsken är toppen för kroppen!

Solen är en bra uppfinning. Man får verkligen energi och ork...

Grabbarna och jag har haft vår träningskväll. De är så ambitiösa. Jag provade på lite springning ikväll. Ville kolla om benet funkar. Kändes bra från steg 1... Jag fick ihop 5 km på 30 minuter... Ja men det är jag nöjd med. Fast det känns att man legat på latsidan... kondition är en färskvara... Men det kändes kul att springa, varmt och soligt å härligt trött efteråt. Konstigt nog så återhämtar man sig snabbt. Från tok trött till pigg på 5 minuter. Så nog har man förbättrat sig från första rundan i år.

Imorgon är det jobb igen. Då har jag till och med sällskap... SVs dream team - jag och Vivi, ha haa... Jag ska packa med mig lite saker som jag ska ha med mig på lördag. SV ska närvara på Skogsdagen i Brattsand... Tradition!!

Grabbarna får vara hemma och ompysslad av Robban... tur man har nära till släkt och vänner när det kör ihop sig.Sen drar Axel på hajk med scouterna... hoppas att de får fint väder!

Imorgon go vänner - då är det dags för fotbollsmatch i Köpmanholmen! Damerna knyter på sig fotbollsskorna och ska visa vad de går för ännu en gång. Det kan man bara inte missa. De blir ett himla farande imorgon men det ska bli skoj!!

Inga kommentarer: