lördag 31 maj 2014

Regnruskigt

Andra dagen med regn... Men det kanske behövs...??
Jag sitter och väntar på att killarna ska vakna. Vi ska dra iväg till Docksta en sväng. Måste koka lite kaffe och göra fika... Rickard har redan åkt. Vi ska göra ett pass, målning och golvläggning.

Igår fick jag mig en tur till Sollefteå fram å tebax. Grabbarna va bjuden på kalas hos Gulik. De va inte så tokigt med en åktur på kvällskvisten.
Men jag fattar inte varför jag är så himla trött... Galet trött! Kan va pollenmedicinen kanske.

Nej, dags att packa fikaväskan och kolla om kalas-killarna tänker vakna. Tänk snart är det sommarlov för mina grabbs.
Det slog mig igår att det är nog inte många år kvar innan det är hämtning i stan va och varannan helg... Men gärna för mig.

Ha're gott där ute... Innan kvällen skiner nog solen ska ni se!

Inga kommentarer: