onsdag 28 maj 2014

Långledig!

Ibland infaller de röda dagarna rätt perfekt... Men hade jag jobbat heltid hade denna dagen varit hel eller halv ledig, imorgon ledig och fredag, Perfekt dag att ta ut komptid på. Sååå... Många är vi som få vila upp oss lite!
Igår körde vi igång cykeltisdagarna på Bränna - blåsigt och lite kallt men det kom folk iaf. Först tänkte jag - va lite folk... Men när jag räknade efter va det ett 25 tal. Det får man väl vara nöjd med. Så många ger sig ut en tisdagskväll, Starkt jobbat Skorped!
Det är så trevligt att träffa alla som kommer. Fick höra om en "mur" som finns i Skogen sen urminnes tider. Gränsen mellan Skorped och Mosjö. Jag hoppas att du hojtar till Ronald när det blir dags för utflykt... De ska bli kul!!
Tack snälla Barbro för dina fina ord... Det värmer i hjärtat ska du veta!

Dags att röja upp lite här hemma... Det har varit fullt upp i flera dagar/veckor... Så nu ska här ske en liten förvandling. Grus ut och Ajax doft in... Ikväll kommer ju sambon hem oxå... Borde jag spara några dammråttorna åt honom? Njae, de är nog inget att spara på och det är nog ändå jag som får fånga dem vid nästa städning.
Ha en fin fin dag!

Inga kommentarer: