måndag 26 maj 2014

Skarp debatt

Idag har det skrivits en hel del om EU valet. Många delade åsikter... Skorped va flitiga att rösta - bra! Man får ju rösta på vad man vill... Så är det ju och tycker man att nåt parti har fel måste man ju själv bevisa och argumentera för det man tror på!

Ikväll har jag haft fullt upp på Bränna. Nisse va på träning och jag pysslade lite inför morgondagens cykelkväll -DU kommer väl? Motionera och kom och köp fika av oss i SSKs motionssektion. Alla som motionerar deltar i ett gratislotteri (precis som tidigare år).
Axel har tränat i Bjästa... Bara jag som inte gjort nåt pass... Men jag har inte hunnit.
Vi har oxå varit och provat ut en tröja som Axel ska ha när han springer stafett med ett gäng Skorpedsbor. Indalsleden loppet... Kul att han får vara med stor fräsarna!
Nu sitter jag bara och funderar på vad jag har glömt... Visst va det nåt mer som skulle göras ikväll. Men vad??
Imorgon är det jobb igen... Men sen är det slut på arbetsveckan... De går fort nu... Veckorna rullar på i en faslig fart och snart är det husvagns kick-off, spännande! Måtte de bli bra väder, det enda man i princip inte kan bestämma över.

Nu har det iaf slutat att regna... Alltid nåt!

Inga kommentarer: