torsdag 12 augusti 2021

Sensommarkväll

Ännu en strålande dag lägger jag bakom mig. Putsat lite på bilen, putsat lite på konditionen… bakat några kakor. Jag har nämligen en 18 åring att fira imorgon.
Jag får även fira mig själv som mamma i 18 år.
-
Efter mitt avsked från Malin (böckerna jag lyssnat på) så hade jag svårt att hitta någon ny bok, är lite kräsen.
Hittade en självbiografi från en av Knutby-flickorna, har lyssnat på en annan tidigare. Man blir helt förskräckt när man får berättat om hur "Kristi brud" terroriserade vissa i församlingen. Fy vale när sekter griper tag i vanliga människor, hjärntvättar och beter sig som monster.
-
Nej tacka vet jag ERNST, han är bara mysig med alla konstiga skapelser som i slutändan bara blir fint.
Satte mig på altanen ikväll och såg några missade avsnitt. Mörkt ute och sommaren och semestern sjunger på sista versen.
-
Bäst att hoppa i säng - födelsedagsbarnet ska firas med frukost imorgon. Älskade barn - va stor du är men för mig är du ändå liten men har en stor, mycket stor plats i mitt ❤️.

Inga kommentarer: