torsdag 20 maj 2021

Kärleksbrev från förr…

Bläddrade igenom lite bilder… hittade ett kärleksbrev från en 10-årig Nils… ❤️❤️
Alltid lika roligt att titta igenom gamla bilder.
-
Snart är det helg igen… en arbetsdag kvar. Ikväll va det verkligen härligt väder. Va trött som tusan efter maten. Hemgjord potatismos det är grejer det! Men det måste få sjunka in ordentligt innan man ger sig ut å springer… men men, man kan ju gå en bit också när mosen ger sig tillkänna.
En härlig motionssväng blev det iaf. Snart har jag gjort 100 pass det här året - inklusive en period av Corona… det tycker jag är bra gjort av mig… Det är bara å he ut sig å en timme senare är man klar…
Nu ska jag sova…
Å förresten, handskarna som jag hittade efter vägen ikväll verkar ha hittats av sin ägare 👍👍 Facebook har sina fördelar!
Sweet dreams ❤️

Inga kommentarer: