måndag 8 mars 2021

Internationella Kvinnodagen!

 Idag är det inte bara Bertil Näsströms födelsedag... det är internationella kvinnodagen också. 

Jag har ganska så nyligt plöjt SVTs serie Fröken Frimans krig - en rätt bra serie. Ligger på SVT play. Har Du inte sett den - gör det... 

Jag fortsätter mitt knegande från hemmaplan. Har idag varit och testat mig för Covid. Har egentligen inga symtom, men eftersom Nils va positiv så måste man ju kolla så man inte är smittad. 

Har inte känt något men idag kryper det en huvudvärk  och hela jag känns som i en dimma... kan vara inbillning men imorgon får jag svar på provet. Man både vill och inte vill ha skiten. Tur att man kan arbeta hemifrån iaf... Lite tråkigt på eftermiddagsfikat... men då får man väl slänga iväg ett blogg-inlägg som sällskap och sitta i telefonkö till Skatteverket... 

Mer kaffe åt sken-sjuka människor... 

Inga kommentarer: