torsdag 18 mars 2021

Hopp om liv!

Nu tycker jag att det räcker snart...
Nog för att jag gillar att vara hemma men att bo, jobba, sova och äta (smakar fortfarande ingenting) inom samma väggar i över två veckor... det börjar bli rätt "seckasamt"
Snart är vi igenom den här sjuka... känner mig mycket piggare idag än igår... ska ta en liten promenad även ikväll - tur att Stockholm Maraton är framflyttat så man har en chans att komma i form 😂 eller så kanske jag hoppar över det...
Lägger väl krutet på Vårruset istället - ge mig påsk, födelsedag, sol, vår å ett glas bubbel (om smaken kommer tillbaka nån gång) då jäklar är jag nog redo för Vårruset också!
Påsken är ju underbar!
Ja men ge hit en dos av Axel också... har inte setts på evigheter, älskade pojk! Tur det finns FaceTime ❤️❤️❤️

Inga kommentarer: