torsdag 30 juli 2020

Rehab!

Idag har min rygg verkligen trilskats... imorse ONT... stretchade å grejade... hjälpte väl för stunden... skjutsade killarna till stan, handlade åt mamma å fikade med henne... regnet har öst ner hela dagen men nu skiner solen...
Ryggen är verkligen i te okej... blev less å tänkte att gå/spring på löpbandet kanske skulle få fart på blodet lite... 5 km senare... inte sämre iaf... stretch... het dusch... å så lite Ernst på tv... så får man väl se om det blir nån skillnad... antingen är jag som ny imorgon eller så är det väl ännu sämre... den som lever får se...
Nu ska jag ta mig en titt på helgens V75... ryckte åt mig ett trav-blad idag... ser svårt ut - inga givna spikar i mina ögon... men som alltid lika spännande å garanterat 7 rätt när man lagt raden!

Inga kommentarer: