måndag 13 juli 2020

Låtsas semester

Rotsidan!

Nu går man in på bästa arbetsveckan... den innan man får semester... nära men ändå allt kvar!
I helgen lekte jag semester... man kan göra så!
Brassade iväg ner till stugan efter jobbet med lite stopp för handling innan... å när jag kom dit va gästerna på plats! Robert och Linda hade parkerat husvagnen och så hade vi beställt planka från Bredbyns Gästgiveri... praktiskt med "maten klar".
Halvtur med vädret... sol när vi va ute å grått när vi satt i bilen eller va inne!
En mycket trevlig helg med Rotsidan på lördag, grillning och trav. Det blev både bastu och två dopp i det iskalla havet... fy bubblan va kallt det var. Men jag lovade Nova att jag skulle doppa mig... så då fick det bli så!
Kul att ni kunde komma och tack för sällskapet - tänk, en hel sommar har man men bara en helg som passar att träffas så här... ( egentligen skulle vi ha varit på kryssning i Medelhavet - men vi fick nöja oss med grannens roddbåt och svenskt havsvatten).

Inga kommentarer: