torsdag 13 september 2018

Nya kuddar





I lördags hade jag "väntetid" medan Axel tränade så då va jag på Rusta å köpte schampo och duschgrejs... drog en sväng på Jysk när jag ändå va i krokarna och då ryckte jag in fyra nya supermysiga kuddar till soffan.
Ikväll är det tyst i huset, Nils tränar och Axel är på cup med laget i Stockholm. Konstigt, när barnen är hemma hänger de oftast uppe, spelar och chillar, hörs inte mycket men de är hemma... när de är borta hörs ingenting å jag vet att de är borta... Tystnaden är den samma men så vansinnigt TOTAL!

Efter min enormt goda middag, kokt vitkål och korvstroganoff ( vitkål funkar precis som pasta, fast nyttigare) så knöt jag på mig löparskorna, gick ner på löpbandet och sprang i ett långsamt tempo 10 km. Jag blir galen på mig själv som alltid ska springa fort... än fast jag just nu springer långsammare än jag gjort tidigare... har slöat till mig lite. Det va iaf rätt skönt att springa ett längre pass i långsamt tempo (fast lite snabbare emellanåt). Nu slappar jag i soffan, ska bara mysa ner mig i mina nya kuddar med en kopp kaffe och se på Wahlgrens Värld. Ska bli skönt att sova sen...

Å bäst av allt, fick nyss en snap av Axel att resan gått bra... älskade barn, så stor du är men ändå är du min lilla son, som jag saknar och älskar! Snart kommer Nisse hem, en kille att krama iaf ❤️
Tiden går fort - ta vara på den - livet är här och Nu!

Inga kommentarer: