tisdag 4 september 2018

Ett besök på Mio!








Igår snärtade jag in på Mio. Behövde en ny lampa i tv-rummet. Det fina där just nu va att om man blev medlem och handlade för 600 kr så fick man 300 kr i rabatt... alltså, jag va tvungen å hitta nåt för 301 kr för att få rabatten... det blev en lampa till och så några fina glasburkar... å allt som allt 350 kr... å så ett medlemskap rikare.
Ikväll åkte symaskinen fram... förbannat dålig kvalitet på jeans nu för tiden... i te mina den här gången. Gjorde ett försök att laga Rickards jeans... näpp, det blev inte snyggt men kanske det duger när man inga byxor har... bättre en ful söm än att hela "paketet" ramlar ut så att säga!
Jag tänker i te göra nåt mer ikväll - chilla, dricka kaffe, hänga en tvätt och se på tv. Måste nog slänga ett öga på partiledardebatten - de va visst bl a Annie Lööf ikväll... måste höra vad hon har att säga och om det blir några heta diskussioner. Rätt intressant.
Ikväll tillåter jag mig själv att vara lat - ibland får man vara det #detärsengammalt 💕

Inga kommentarer: