onsdag 16 maj 2018

Underbart!!











Mina rabarber frodas! Flyttade dem förra veckan och det ser ut som att de trivs! Men vem trivs inte i det här vädret?
Imorse tog jag min fönsterputsmaskin och gick till svärmor och putsade hennes altanfönster... passar bra när jag är ledig och hon är på semester! Om det blev bra återstår att se - men de va väldans smutsiga efter vintern... får väl va en tidig morsdagspresent... om det nu inte blev randigt och hemskt... då får vi göra om!
Tog en paus i solstolen i det enormt varma vädret!
Jag har till och med klippt gräs idag, vem kunde tro det för tre veckor sedan?
-
Lasagne till middag och nu är det herrmatch på Bränna! Ska bara byta om å sen brassa iväg dit! Gå eller ta bilen eftersom det är punktering på min cykel.
Till veckan börjar CYKEL-TISDAG igen - motion och fika med SSK motionssektion - varmt välkommen!
Även i år en lott för varje motionär - dragning sista gången - blir även i år en cykelkorg i första pris... men det kommer att finnas mera priser också så ta chansen att förena nytta med nöje och kanske vinna ett fint pris!

Inga kommentarer: