onsdag 30 maj 2018

Allergi!





Pollen är rätt jobbigt! Känner direkt på morgonen hur snorig och tung i huvudet jag är. Bara att medicinera!
Jag köpte nya löparskor igår, men går icke att använda... vad är det för fel på nya Asics? En hård söm rätt över foten å vass som satan på insidan. Jag måste på Intersport och se om det är just det här paret som det är nåt fel på eller så måste jag byta märke. Så jag får fortsätta trava på i mina gamla trotjänare ett tag till... tillbaka på ruta 1.
Solen fortsätter att gassa på - härligt! Måste ut och greja lite idag... vet inte med vad men jag hittar nog något.
-
Igår va det cykling till Bränna, jag tog en promenad...
sen klippte jag och svärmor gräs på hyreshuset... Axels jobb egentligen men vi har punktering på åkgräsklipparen och jag ville ha några fler steg så då klippte jag istället! Fint blev det iaf!

2 kommentarer:

lantislygdman sa...

Hehehe, verkar vara svårt med skor för oss! Drygt när man inte kan ha de man brukar tycka ä schyssta!

Katrin sa...

Man blir så less... Trava fram å tebax med dessa kartonger genom stan... :-(