tisdag 15 maj 2018

Det grönskar!


Redan tisdag och nu har jag servat bilen på Nordemans, även "fått" sommardäck... Den här dagen gick INTE ihop ekonomiskt... men å andra sidan så bor man mer eller mindre i bilen så det är ju en god investering!
Snodde ihop en salig blandning till middag - stekte stelfrusen kyckling, gjorde sallad och pasta, kokade ägg och så en creme fraiche/thaisås till det. Blev rätt okej - somrigt på nåt vis. När det är så här varmt så passar lättare mat.
Har hunnit med 7 km löpning... svettades som ett tok men det är ju varmt i luften än fast det är kväll - bara att njuta, det hotas om svalare väder tyvärr!
Imorgon har jag en ledig dag igen och även en "arbetsplan" för dagen... hoppas att jag hinner allt jag har tänkt!!
Lite kaffe så här på kvällskvisten - det är jag värd!

Inga kommentarer: