söndag 1 maj 2016

Valborg-vinäger!

Lindas mumsiga tilltugg...
Bröderna Näsström grillar...
En burk med hemligt innehåll... Mats och Annica kom förbi och bjöd på konserverad grogg!!
Va i hela friden... Inte en uppdatering på hela veckan. Vet inte vad jag ska skylla på. Fullt upp hela tiden med å komma i ordning i hemmet och köket. Å så va det detta med motionen som tar en himla tid.
Efter en lång vintervila har jag börjat springa igen. Men jag saknar fortfarande sol och värme...
Igår va det sista april, sol å fint och eftersom Bröderna Näsströms familjer skulle fira ihop så va jag tvungen att försöka röja upp på altanen.
Mat i massor som vanligt när vi har knytkalas. Det grillades och åts en hel del. Linda hade gjort jättegott för-tilltugg till bubblet!
Det blev ingen brasa för min del, Ville somnade och då gjorde det sig själv att vi satt kvar på altanen! Länge leve gasolkaminen!
Vi hade en trevlig kväll på alla sätt å vis! Grabbarna drog iväg på brasan och smällde smällare... Kul att se när ett helt gäng ungdomar cyklar iväg.
---
Idag har det mest varit disk å städ. Sprang dagens runda, har knappat om ett program på runkeepern - så då är det liksom bara å vräka sig ut. Skönt när det är gjort!
Grabbarna for på barmarksträning i Bjästa så nu ligger jag och vräker mig i soffan medan det sprakar gott i kaminen ❤️
---
Kommande vecka blir en kortis, jobbar två hela dagar - å sen är det långledigt... Känns rätt gött det också.
Nu blir det skärpning på uppdateringarna... Kan väl inte blogga en gång i veckan... Uselt!!

Inga kommentarer: