lördag 21 maj 2016

Nervöst!

Nu återstår inte mycket innan vi drar iväg... Toronto - here We come... Jag plockar och försöker förstå vad jag ska packa... Vad tar man med sig till ett land och en resa man inte vet mycket om. Varmt eller kallt? Varmt ute, kallt i ishallen?! Inte helt lätt att veta men väderprognosen säger varmt väder ❤️.
Imorgon åker jag och Nisse... Flyg till Stockholm... Där plockas vi upp och vidare till nästa flygplats... Måndag fm lyfter planet till Kanada. Jag har nog inte fattat det än.
Tänk om man glömmer nåt viktigt -hjälp!! Men pass å pengar, då borde man klara sig hoppas jag.
Nu ska jag försöka para ihop olika kläduppsättningar som går att kombinera. Kjol, linne, leggings och kofta... Då är man bra nog rustad... Men nog torde väskan bli måttligt tung innan den är färdigpackad. Nisse ska väl ha nå kläder med sig också.

Inga kommentarer: