onsdag 23 mars 2016

Klippdagar

Igår klippte vi oss, Axel och jag. Jag lyckades pricka in moster Kerstins födelsedag... Och av mig fick hon en liten present i form av ett påskägg... Medan färgen verkade så fick jag kaffe och tårta en trappa upp. Träffade även mina kusinbarn och fick en liten pratstund, alltid lika mysigt.
Idag va det dags igen, Nils skulle klippas och jag skulle få lite slingor gjorda.
När vi va klara och just skulle åka så dök mamma Inger upp... Så då va det givet att fånga systrarna Hållberg på bild. Ni är så underbara båda två!
---
Nu är det bara en halv arbetsdag, sen är det lång helg... Glad Påsk på Er och ät massor med godis, ägg och sill... Det är väl det som hör påsken till.
Vad jag däremot protesterar mot är att det blir sommartid på söndag - man knycker alltså en timme av påskhelgen, ogillas!
Nåväl, det ska nog gå det också!!
Kramelikram från mig ❤️

Inga kommentarer: