lördag 5 mars 2016

Kalasdag!

Idag har det firats... Vi va över till farfar med en korg, fylld med sånt som han tycker om... Ost, kaviar, ägg, tunnbröd, godis å lite annat. Ett litet tack å grattis från Axel och Nils för allt skjutsande!
Han fyller år om några dagar men fick present idag!
Vi har även firat Robert... God tårta och trevligt surr!
Som vanligt är vår familj lite utspridd, Rickard skulle till stan på galej så när jag ändå va i stan beställde jag thaimat till mig å grabbarna.
Gott som tusan!
Sen pös vi iväg på dagens sista kalas. Grattis Anna Näsström på din dag å tack för fikat!!
...
Annars då? Ryggen funkar lite bättre, inget svar från röntgen så förhoppningsvis är det inget farligt!
Mina köksskåpar är tömda, gjorde det på förmiddagen idag. Gud va grejer man har... Muggar, plastburkar å dremeljer... Allt är iaf bortplockat så imorgon river vi ut köket och laddar för några veckor i fullständigt kaos! Sen ska det väl bli bättre och allt blir nytt å fräscht!
Nu sitter jag och väntar på att få åka en resa mot kusten, hämtning av ett stycke sambo/särbo/iblandbo eller va vi nu är... Vi bor under samma tak om nätterna iaf ❤️Kul att få gå ut på krogen nån gång ibland...
Imorgon är det söndag, Vasaloppet, det brukar betyda frukost vi tvn och himla mysigt. Blir nog en brasa också. Träningsmatch i Bjästa å sen "Rivparty"

Inga kommentarer: