tisdag 8 mars 2016

KAOS!

Köket är utrivet och det är grejer överallt. Vi har nu matbord, kyl och porslin i matrummet i en salig röra! Tvättstugan får agera diskplats.
Grovingången är röjd på skor och kläder... Lite besvärligt när man ska bo i röran och mattläggaren ska ha fritt spelrum. Vi tar en dag i taget och på nåt vis ska det nog gå.
Först flyttar man på allt och sen städar man liksom in sig i det nya kaoset.
---
Jag fick iaf svar på röntgen idag och mig är det inget fel på som tur är... Så mitt onda får väl läka ut på nåt vis... Blir nog ett besök hos en naprapat. Men när ska jag hinna med det? Jag nöter på ett tag till så kanske det ger sig. Skönt att det inte va nåt "skit" som flyttat in iaf!
---
Mellan allt stök så ser jag på Axels match i Modohallen! Denna fantastiska sport som bi aldrig kan få nog av ❤️
---
Det kommer mera bilder vad det lider på byggandet!

Inga kommentarer: