torsdag 3 oktober 2019

När man tror att läget är under kontroll...

Redan torsdag... snart fredag till å med...
Fröken K har varit oerhört effektiv... Rusade iväg till "läggan" med nå grejs på lunchen.
Rusade till samma ställe efter jobbet... skulle träffa Axel för att köpa en jacka!
Jag hade redan beställt en jacka... toknöjd med priset - tycktes ha gjort ett kap! Skulle bara få den levererad till Intersport... MEN (när blir det som man tänkt sig?)
Fick ett Mail idag, "Din order är annullerad p g a fel lagersaldo... skit!
STADIUM blev vår räddare i nöden! Både jacka, pojke, mamma på samma plats samtidigt... plus att det fanns storlek!
Vinterjacka ✔️
Varma handskar ✔️
Hann hem till kl 17.00 ✔️
(Shoppingen tog typ 10 minuter)
Middag med Nils ✔️
Skjuts på träning ✔️
Besök hos mor & far ✔️
Pantat Axels flaskor från lägenheten ✔️
Handlat Nisses middag för imorgon ✔️
Berömt kassörskan på Ica för hennes frisyr ✔️
Hämtat hem Nils ✔️
Snapchattat med Axel ✔️
Kvällsfikat ✔️
Sett Wahlgrens värld✔️
Hoppat i säng ✔️
Känns som att jag kommer att klara även fredag den här veckan... men inte helt själv, farmor måste rycka in å skjutsa Nisse på träning - jag skulle kanske ha skaffat mig en tidsmaskin istället för den planerade helikoptern... Tidsmaskin känns faktiskt mer praktisk när jag tänker efter, en sån får det bli. Teknik Magasinet eller HobbEx? Undra vilka som har bäst pris? Kanske ska man vänta till det bli BLACK FRIDAY?!
Någon som vill resa med mig i min tidsmaskin?
-
Imorgon är det kanelbullens dag! Nästan den dag jag är mest säker på att inte äta en kanelbulle... varför? Jo, eller... jag tror det räcker med därför... vi får väl se!

Inga kommentarer: