torsdag 24 oktober 2019

Invasion från Öst

Det är ett himla uppsving på bloggen för tillfället...

Många nya besökare och jag "hajjar" till när jag ser att det är väldigt många i Ryssland som läser min blogg. Kan det vara "pickekakorna" som lockar eller är det min rena bil...??

Avsaknaden av hockeypojkarna som bara lämnat sina tröjor i mitt garage?

Kan det vara Skorpeds servicecenter som lockar - kanske finns det någon rik ryss som vill köpa äldreboendet?!
Ja, vad vet man.

Nu ska jag brassa iväg på jobbet. As-trött som vanligt. Förstår inte att hur mycket jag än sover - lika trött varje morgon.
Nog för att vissa nätter är lika med noll på sovkontot men långt ifrån alla nätter. Inatt tycktes jag ha sovit rätt bra - men är ju som en zombie när jag vaknar iaf.

Ingen frost på rutorna... nu bär det iväg till stan!

Inga kommentarer: