fredag 4 oktober 2019

Lugnet!

Jag hade fel...
Jag har mumsat i mig en jättestor kanelbulle idag som "the boss" bjöd på! Längtade till eftermiddagskaffet hela dagen!
-
Sprang å köpte skor, skridskoskydd, headset till mamma på lunchen... alla ärenden gjorda! Hann även in på Classes å köpte batteriljus... superfina för 39 kr + batterier. Så fina ljus som man kan glömma och som släcker och tänder sig själv! "GILLA"!!
-
Efter jobbet hade jag "väntetid" - hämtning i Bjästa kl 19:00
Drog på ÖB å köpte billigt Gevalia... å lite annat... lite gott å blandat till mina grabbar.
Hämtade ut paket på Jula... å så snärtade jag in på Willys en sväng, Nisse ska ju iväg på match till Sundsvall imorgon, då måste man ladda med mat å fika!
-
Swichade in till Axel med götta å lite nyttigheter också. Men, som vanligt ingen pojke hemma, träning så klart!
En sväng på mitt städjobb... måste ju sköta den uppgiften också...
-
Kvistade in till mamma å pappa med headsetet som va beställt, å det funkade! Bra, check på allt även idag... å skorna jag köpte till Nils passade också... gympaskor måste man ju ha... som inte sulan är lös på... Gött när man kan checka av alla "måsten"!
-
Väl hemma... på med pastapannan, hacka grönsaker å sno ihop en pastasallad som ska med imorgon i bussen till Sundsvallsmatchen.
Ja men då så... kl är 21:30... jag är klar för idag... bara lite tv å sen sova!

Inga kommentarer: