måndag 8 oktober 2018

Nöjd!

I dessa tider ska man välja, elbolag, kanal-leverantörer, telebolag - ja, allt ska väljas och för att man inte ska bli lurad så ska man kolla varje år så ingen har smyghöjt... märkligt att smyghöja när man har en trogen kund... fast det kom jag på just nu, men håll med om att det är konstigt.

Nåväl... jag jobbar ju om dagarna mot och med en massa försäkringsbolag.
På fritiden har man ju också lite kontakt med bolagen ibland när det strular till sig med barn som ramlar och bryter armar och ben precis när man ska ut på resa, en mamma som råkar bli sjuk i USA...
Det känns som att jag har haft en del att göra med våra försäkringsbolag och det ska jag säga att LÄNSFÖRSÄKRINGAR är stabil! Vilken bra hjälp vi har fått.
Bildresultat för länsförsäkringar västernorrland
Schysst försäkringsbolag!

Oftast blir man förbannad för att man inte får ut många kronor när olyckan är framme men jag kan verkligen varmt rekommendera Länsförsäkringar Västernorrland.

Å hur kunde jag komma på det nu då? Jo, jag ringde ett samtal idag på jobbet för en klients räkning och makalös hjälp som jag fick!
#länsförsäkringarvästernorrland.

Inga kommentarer: