lördag 20 oktober 2018

Höst....








Igår drog vi på Axels match i Timrå... var väl ingen strålande insats av Modo men det är bara att ta nya tag till nästa match mot Sundsvall på söndag.
På vägen ner stannade vi på högakusten hotellet och åt... Där träffade jag en gammal bekant som jag inte sett på 25 år kanske... en kompis från CUF tiden.
Va osäker på om det va han, Ulf Helander, men visst var det han... roligt att ses efter så många år. Jag är så nöjd att jag vågade gå fram och fråga - Visst är det Ulf?
Tänkte innan jag gick fram att vad är det värsta som kan hända? "Nej det är inte Ulf... nähä, ursäkta, då tog jag fel på person..."

Nils har cup på Skyttis idag, kom hem vid 00:00 och upp 5:45 för att skicka iväg honom. Skulle behöva fler timmar på dygnet känns det som.
Axel ska på träning i eftermiddag så då drar vi ner till stan igen...
Imorgon ny match för Nisse å jag speaker. Rickard har även matcher med sitt lag. Allt går i hockeyns tecken...

Inga kommentarer: