torsdag 4 oktober 2018

Jag tar nog lite av varje!

Man kan både äta bullar & bry sig... 

Det där med upp som en sol och ner som en pannkaka... Just nu tror jag det aldrig blir nån pannkakssmet ens... känns som att både mjölk, mjöl och ägg ligger i en salig röra på golvet... eller i huvudet på mig.
Tänk va enkelt det skulle vara om allt bara funkade och flöt på, att alla mådde bra och att ingen va sjuk... alla glada och positiva!
Att slippa oroa sig för tusen saker. Att inte behöva bry sig.
Just nu bryr jag mig alldeles för mycket över inte en, inte två, inte tre saker... jag håller på att bry och oroa ihjäl mig över allt som finns.

En fantastik bantningskur om Ni frågar mig... allt man äter växer till dubbla portioner... Tänk va min kanelbulle ska räcka länge!
Kanelbullens dag - idag!

Inga kommentarer: