måndag 27 november 2017

Swosch....

Hemgjord potatisgratäng och entrecote



På plats i speakerbåset... 


Helgen är överstökad... fort va det gjort! Trodde att jag skulle hinna massor men så blev det inte! Hade trevligt besök av Familjen Tommy Näsström i lördags - isbanan skulle testas och små och stora Näsströmmare spelade match!
Alltid roligt att ses men det är allt för sällan  - tyvärr!

Gjorde god mat på lördag - Potatisgratäng och Entrecote... rödvinssås som fick puttra medan vi såg på V75...

Igår hade jag ishallshäng hela dagen! Nisse hade match och jag speakerpass! Nils gjorde mål och två ass... Helnöjd kille!
Efter matchen inväntades bara nästa pass - träning för båda grabbarna så när jag åkte hem så där vi 18,30 tiden va jag rätt nöjd efter si så där 8 timmar i hallen.


Inga kommentarer: