söndag 12 november 2017

Ispreminär








Igår testade Nils vår isbana. Gick fint men det snöade en massa blötsnö så klart.
Nisse å jag hade en mysig dag. Påtade på hemma och städade lite på grabbarnas rum. 16.00 va det dags att bänka sig å se Axels match. Tacos till middag och sen fick jag ett samtal från min gamle vän Maria - pratade jättelänge... men så har vi ju inte hörts av på evigheter heller. Maria, hon liksom bara finns där vare sig vi pratas vid eller ej. En evig vän!! Tack Maria för att du finns❣️
Nu blir det kaffe, macka å brasa... saknar Rickard och Axel men ikväll kommer de hem!
Nils och jag ska på match idag - det blir skoj! Nisse är pepp å har inställningen att "jag ska va bäst idag" vi får väl se hur det går. Axels match får följas via app eftersom den inte visas på tv.
GRATTIS alla pappor, vi firade Rickard i fredags... paket å tårta... så han är redan firad❣️

Inga kommentarer: