tisdag 28 november 2017

Jobb på jobbet å jobb hemma...

Telefon, glasögon och kaffemuggen! Redo för en arbetsag



Lunchpromenad... glashalt men vackert!!



Julen närmar sig... 



Det blev advent lite tidigare i år i matrummet än förra året - då kom gardinerna upp den 23/12...
Känns som jag ligger till lite bättre i år... men då är det inga tapeter som ska upp i år...



Juligt och fint... ljusstaken och "plätten" från Rusta. 10 kr st.


Började dagen med kaffe i Ernst muggen... kan det bli bättre?!
Tog en promenad på lunchen... vackert i Övik...

Drog hem, högg mig en utegran å sen gjorde jag advent i huset... passade på att städa i tv-rummet medan jag såg på Nils match på tv... Nu är torsdagens jobb klart... ha haa, det gäller att vara effektiv!
Snart kommer mina killar hem 💕❤️

Inga kommentarer: