onsdag 8 november 2017

Fullt upp!!

Mina tjusiga rosor...



Jag och mitt hjärta!!



Nils och jag... älskar Dig... men vart är Axel? Med eller utan bild, älskar Er lika mycket båda två!



Tränat i mina nya snygga kompressionsstrumpor... 



Måste lägga in en bild på U16 elits reklamvepa... Stora och små företag... Jag har själv varit med och sponsrat.... Alldeles ovanför KB märket står det DÄRFÖR SKORPED! Coolt och kaxigt tycker jag!

Ur led är tiden... fullt upp, hinner inte blogga eller smsa med bästa vännen... har till och med lagt löpningen i vila, tills idag...
Om jag börjar med löpningen fick jag lite ont i vaden efter ett idogt löpande... har köpt kompressionsstrumpor som jag provade idag... vaden känns helt okej men det beror nog mest på att jag vilat...
Helgen som gick bestod av trevlig middag på fredag, rosorna jag köpte (röda) och dem jag fick (vita) står fortfarande lika vackra.
Givetvis var det även hockey på schemat... å så 110 kg älgkött som skulle tas omhand.
Måndagen kom och gick - lämnade in Axels telefon som tvärdog, skjutsade och hämtade på träning... å så lite annat... Skulle ha hunnit på kalas på Faktorsvägen också men där räckte tyvärr inte tiden till... Grattis Anders!!
Igår hade jag tid för klippning - härligt! Hann även fika lite med moster, kusin och kusinbarn...
Idag - min lediga dag, fixat med kläder som spruckit i sömmarna... urdålig kvalitet, båda tröjorna märkeskläder, Hilfiger och GANT... Efter mycket övervägande... jag måste träna, tog en lättare tur på löpbandet, va tvungen att stålsätta mig och inte springa jättesnabba intervaller (bara för att jag blir så less och vill bli klar fort) Idag va det lugn löpning med tanke på vaden. Kändes helt okej och det fick ta nån minut längre än annars... Jag borde tvätta bilen som ser ut som en jordhög... ett bra sätt att få lite frisk luft...
Sen är det väl å hitta på nån mat... hm, kött fulla frysen, ändå svårt att komma på vad man ska göra för gött...

Inga kommentarer: