tisdag 21 november 2017

Min kväll...






Skickat frÃ¥n min iPhoneInnan hemfärd från jobbet hann jag in till mamma och pappa en sväng... julskinksmacka å kaffe! Gott! Perfekt med uppskuren skinka...
Hämtade Axel i Bjästa... passar på att lyssna på ljudbok när jag gör mina timmar i bilen... plöjer fortfarande Maria Wern...
Har varit vansinnigt trött idag men när jag väl kom hem fick jag nytt liv... hittade en liter mjölk i frysen som förvandlades till bullar... gott och perfekt inför morgondagens cafeteriatjänst! Axel har match i Bjästa kl 19:30 mot Björklöven!
Ska baka lite annat imorgon också!
Igår va det också match - Nisse hade träningsmatch mot Modo som resulterade i vinst! Jag satt som speaker och det är rätt kul... lika spännande varje gång men jag tror jag fixade det utan större misstag.
Man hinner inte så mycket mera än att vara på hockey, jobba och hänga tvätt just nu... härligt med bulldoft i huset.
Snart får man göra kväll

Inga kommentarer: