fredag 15 september 2017

Lite å göra...


När man ändå bara väntar å väntar... så tog jag en springtur på Hägerstens gator... tänkte att om jag springer takt fram å vänder om efter några km så borde jag hitta tillbaka... å det gjorde jag!
Strålande sol så det gjorde inte så mycket att jag bara tog korta springisar med mig...
Snabbdusch å så till hallen... det blev förlust i första matchen men KB slog rysarna Frölunda - tjoho! Å så fortsatte segertåget när Örebro va vårt motstånd kl 20:00.
Knepigt, bor på samma hotell som Axel men har knappt sett honom... Nu ska Nisse å jag sova, tur jag har honom som sällskap - fy så ensamt det skulle ha varit annars...
Imorgon är det nya matcher och till råga på det... Nisse ska träna med DIF... samling 9:30 -det blir spännande för honom det! 💙❤️

Inga kommentarer: