onsdag 13 september 2017

Full fart...


Sitter på en bänk i parken utanför jobbet! Har nyss vräkt i mig en lunch bestående av fil och havrekuddar... å så ett ägg... det va vad jag fick till i morse... men mätt blev jag så det går ingen nöd på mig...
Igår skulle det bli en lugn kväll, alla hemma å ingen träning men så blev det klippning av Rickard och Axel o Bjästa... medan de va borta passade jag på att springa - 5 km på löpbandet i en rasande fart... det gäller att passa på, inte känna efter om man har lust för då är det lätt att hitta nåt annat att roa sig med...
Skönt när det är gjort.
---
Ikväll är det hämtning av träningspojke i Bjästa och sedan hem och packa inför helgens cup... drar iväg direkt efter jobbet imorgon så det gäller att veta vad som ska med... glömt är glömt - finns ingen chans att hämta det som inte är ihågkommet.
Väldigt mycke av packa-väskan numera...
Lunchen är snart slut - solen värmer gott här på parkbänken... härligt med soliga dagar så här i september... känns i kroppen att man fått för lite av den varan den här sommaren...

Inga kommentarer: