fredag 29 september 2017

Kalas igår...





... fredag idag❣️
Veckans sista arbetsdag - det känns gött!
Vad händer i helgen - hockey så klart å lite annat... ingen sovmorgon imorgon men det är jag ändå inge bra på.... Nils ska på endagscup och Axel har träning i vanlig ordning...
Jag tror att jag ska försöka mig på lite träning jag också... har halkat efter lite när det ska hinnas en massa annat. Bäst att springa några km efter mammas kakfat igår...

Ikväll ska vi laga middag tillsammans i familjen... satt och googlade lite igårkväll - det ska bli spännande. Tror att det var jag som fick den angenäma uppgiften att handla - men det är ju lätt när man vet vad man ska köpa... Jag ska fota våra fantastiska middag (om vi lyckas) så kommer uppdatering ikväll. Jag å mina tre hjärtan ska nog få till en pangmiddag!!
Som tur va så hann jag plocka bort från bänken innan jag for på jobbet - hade inte jag städat i onsdagskväll? Nåja, fort blir det fullt å fort ha man röjt undan... Jag är snabb som blixten jag...

Gla freda på Er!

Inga kommentarer: