tisdag 27 oktober 2015

Vintertid!!

Tid är verkligen en bristvara just nu. Än fast vi fick en timme extra i söndags.
Som vanligt hockey i massor... Tre matcher i söndags.
Jag hann iaf en sväng i Dockstaskogen i lördags. Hittade en massa svamp och fick härlig frisk luft på köpet. Lördagkväll hade vi en trevlig sittning med goda vänner! Det va länge sen må jag säga!
Idag har det varit träningsdag i Bjästa. Axel va med halva dagen sen hade han och jag lite viktiga ärenden i stan innan han skulle vidare till Nyköping på hockey-camp.
Jag har alltså hunnit tre vändor till Bjästa.
Axel och jag lyxade till det med räkmacka på Lundbergs bageri. Känns så konstigt att kramas hej-då och inte träffas på flera dagar - Älskade unge, så stor du har blivit!
Nils och jag får mysa tillsammans, så helt ensam är jag inte.
Naglarna fick sig en målning ikväll, känns som en bra terapi efter en riktig rantardag.
Nu lite kaffe och Modomatch... Håller tummarna för seger ikväll - de är ju så snygga i sina rosa tröjor.
Tack å godkväll!

Inga kommentarer: